Friday, December 24, 2010

DILEMMA

Hari ni aku pagi2 aku dah makan nasi sepinggan tapi taklah banyak nasi tu satu senduk setengah je, tak penuhpun pinggan aku .......lepas tu petang aku makan lagi then minum petang sambil mengunyah biskut dan pisang dan jambu batu..... dah agak lama jugak aku tak bersenam semenjak demam aritu ....lemak semakin cemburu dengan kekurusan aku ahahhaha....... tiba-tiba aku teringat masa aku gemuk dulu adalah 90 kg .....lemah lutut yawww........

takkan nak jadi macam ni kot.......patah semua kerusi mak aku.....

besarnya ....

kalau umur macam budak ni cute la jugak ramai yang nak pegang kan kan....
cutenye....... lempangkang.....

ahahahha......macam mana ni diet aku pun dah semakin hari semakin di tolak ketepi .... fairusssssss kuruskan badan kalau tak nanti takde awek macam beyonce....ahahha gediklah nak beyonce je....

hamster... tiba2
Tiba2 pulak keluar hemster ni....hey haiwan kau ingat kau lagi cute dari aku...huh!!!!!!
tapi memang cutu pun nak satu........... ahahahha




2 comments:

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam