Thursday, January 6, 2011

Tourist

Hari ni baru berkesempatan nak mengupdate blog sebab dua hari yang lepas aku sangat malas..ahaha.....

2 hari lepas aku pergi tengok TOURIST dengan sahabat aku, well bukan selalu tengok wayang sesekali tengok wayang mestilah best kan .jom tengok tourist!!!!! ahaha...... aku nak bercerita tentang tourist ni ,best la sapa yang tak tengok tu tak rugipun sebab itu hak anda nak tengok silakan taknak tengok saya,dia,makcik sebelah umah,atok dan seangkatan dengannya takkan menyalahkan anda pun hihi....cerita ni dalan 1 jam 45 minit lah lebih kurang for the first time aku rasa filem ni sangat best dari cerita yang sebelumnya yang aku tengok love + action .

hero and heroin
dah sekerat cerita ni barulah aku dapat tangkap yang sebenarnya alise (angelina) adalah seorang perisik amerika untuk menangkap seorang penjenayah yang telah mencuri duit dari seorang gangster how much??? adalah dalam 2 billion dolar..... penjenayah ni namanya Alexender pearce (Johny Depp) dan juga merupakan tourist dari Amerika kononya dia ni adalah seorang guru math yang telah membuat pembedahan dan menyamar sebagai tourist ........ alexender ni seorang pegawai bank peribadi yang menguruskan wang gangster tadi last2 dia songlap duit gangster tu wahuhuhu.....ironiknya... si Alexender tak tau angelina perisik dan angelina tak tau si tourist ni adalah alexender sebab alex ni dah buat pebedahan plastic..

Angelina....

Dia berlakon sebagai seorang perisik yang sangat mengamcam (lawa)......


Johnny depp

wataknya sebagai Tourist dari Amarika,seorang guru math dan wataknya sebagai Alexender diketahui setengah jam sebelum tamatnya cerita ni... Alexender adalah seorang pegawai bank peribadi seorang gangster dan kenapa dia dikehendaki oleh polis sebab dia dah mengelapkan wang sebanyak 2 billion daripada gangster tu...

ahahha sorylah kalau teknik penceritaan aku not too good...ahaha....

No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam