Sunday, January 2, 2011

Umur

2011 satu lagi angka bertambah kat tahun dan ada lagi 15 hari saja lagi untuk satu lagi angka bertambah pada umur aku 22 tahun , bukanlah tua sangat pun 22 je kan... ermmm dalam tahun 2010 banyak sangat kenangan ,kesilapan dan kesusahan yang aku alami tapi sekarang dah masuk 2011 jadi tak payahlah nak kenang-kenangkan masa yang dah berlalu .

aku pun dah setahun habis belajar tapi tak kerja lagi ,bukannya taknak kerja tapi aku memikirkan nak sambung belajar jadi taknak ada kontrak jadi aku pun tak kerja lah. banyak tawaran yang aku dapat executive bank, pegawai pemasaran, pegawai penerangan dan macam2 lagi.... masa belum sesuai untuk aku bekerja .

Azam banyak sangat dan azam tahun2 sebelumya pun belum tercapai..hmmm.... so teruskan jelah kan ..
tahun ni nak dapatkan degree tu yang penting dan aku nak ubah diri jadi transfomer ahahha........... nak jadi yang lebih baik dan lebih kreatif lebih mantap...lebih KURUS!!!!!!!!.....lebih inovatif dan lebih pandai membuat keputusan sebab makin lama umur makin meningkat dan makin matang ...kalau umur dan meningkat tapi tak matang2 lagi susah jugak kan........ ALL THE BEST TO ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam