Sunday, February 27, 2011

Kenangan "Konvo Diploma"

Tarikh : 22 November 2010
Lokasi : Dewan Utama Universiti Industri Selangor (sebelum bertukar nama kepada Universiti Selangor Feb'11)
Masa : 7.30 pagi - 2 petang.
Sesi : Kelima (Diploma Sains Perpustakaan )

Aku menghabiskan selama tiga tahun mengharugi pahit dan getir berada di alam Universiti ,bukannya suatu yang
senang dah tak susah pun sebab berada di tempat sendiri . Terlalu banyak kenangan bila kita berada di "alam " tersebut masa nilah kita sibuk mencari kawan mencari keselesaan dan memperlihatkan kebolehan kita sebagai pelajar . Aku salah seorang daripadanya aku banyak bermain dengan emosi dan psykology persekitaran kampus   .

Sekarang semua tu dah berlalu dan aku tak suka nak ungkit dan ingat perkara2 remah tu , yang penting sekarang ni ialah aku dah Tamat kan pengajian dan dah pun bergelar Alumni Unisel.betullah orang cakap pengalam itu akan mendewasakan kita .dan selepas 7 bulan menamatkan pengajian aku berbekalkan ilmu itu aku sematkan dalam dada aku,sekarang tiba masanya aku memegang segulung diploma untuk tatapan mata sendiri (sekarang dah bukan segulung ,sekarang sekeping)....sebab apa aku cakap macam tu ? sebab takpayah nak berbanga berlebihan dengan diploma yang kita ada cukup sekadar bersyukur dan kita tahu kita berkebolehan.

Tiba masanya pada hari ini (22 nov 10) aku dan rakan2 mengecapi impian.ahahah...... aku selitkan kegembiraan di dalam gambar ini.........(credit to nazz nazihah dan Nick ahmad faiz untuk gambar2 ini)
















Tahniah kat kawan2 yang lain ...aku akan ingat kat korang sampai bila2 ......aku doakan korang berjaya ok........ Hope dapat jumpa lagi RINDU pulak!!!..ahahahha..............


*     *     *    *

No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam