Thursday, March 10, 2011

Syukur

Hah!!!!.... hari ni amat happy buat aku..bangun pagi2 semata2 nak pergi interview ,yelah dah setahun menjadi CEO ladang anggur kat umah ni hasil sangat memuaskan sampai nak bangun pun amat malas sekarang ni..... lalu aku menggagahkan diri pergi interview kali ke berapa tah ni.....ahahha........ sampai tempat interview ok je takda apa2 biasa je tapi lepas kena interview tiba2 mengigil pulak ahahhahahha kelakar (dalam hati: matilah apa aku jawab ni) ahaah.............. nasiblah ada kawan kalau tak nervous tu tak habis2 ahaha....... Alhamdulillah selesai jugak interview tuh,...

Lepas habis interview aku balik ,tak sampai beberapa jam lepas tu company yang aku interview 2 minggu lepas panggil aku untuk melapor diri exited sangat nih sambi;l SENYUM KAMBENG ahahhaha..... Syukur alhamdulillah dapat jugak aku keje jauh sikit takpalah asalkan dapat keje ...start isnin minggu depan exited2....ahaha.......

Kepada mak yang mendoakan terima kasih,kawan2 pun terima kasih jugak sebab menyokong............ 


*****BERSYUKUR SANGAT *****

No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam