Sunday, November 13, 2011

Perjalan Watak

Assalamualaikum......Banyak sangat dugaan dalam dunia ini ....... pentas yang didirikan ini mempunyai banyak cerita,karakter,versi dan macam2 lagi .Memang bertuah berada diatas pentas ini, ia merupakan satu pengalaman dan ujian yang sangat bermakna bak kata perpatah SEMUANYA ADA HIKMAH DISEBALIK SESEBUAH UJIAN DAN DUGAAN..... Persoalannya mampukan aku membawa watak yang diberikan sedangkan aku adalah insan yang sangat lemah pada batinya (bukan menjurus kepada tenaga batin mahupun sesuatu yang censor) sangat rendah martabatnya dan sangat kecil untuk diberikan sesuatu watak yang sangat besar pengorbanan,ujian dan permainannya......... walaupun ianya satu big honor tapi aku takut, jika watak yang dibawa ini terkulai dipertengahan jalan sangat berat watak ini.....sesungguhnya Pencipta ku mengenali dan Sangat berkuasa aku sentiasa memohon untuk diringankan beban ini aku sangat lemah hanya kepadaMu aku memohon dan Meminta...... semoga segala beban dan ujian ini dapat dihadapi dan di terima olehMu......InsyaAllah

No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam