Thursday, February 24, 2011

Gambar curi dan Broga kali ke 2 ratus.

Assalamualaikum pembuka kata ,
mencari rakan ditengah kota,
kalau terasa nak baca,
bukalah blog menarik saya........



Actualy gambar2 ni dah lama dah, gambar2 masa aku dan rakan2 sekolah menengah dulu2 melalak dan mendaki bukit broga yang tinggi macam everest tu (padahal rendah je). punyalah seksa naik broga tu  mak aihh!!! semput berhenti, semput lagi berhenti adalah jugak dalam 3 kali berhenti sebelum sampai kat atas gunung tu....Nasibla ada beyoncekorea yang sangup mendendangkan lagu2 merdu masa naik broga tu kalau tak mesti aku dah hilang semangat nak naik (berdarah telinga semangat naik sebab tak tahan dengar dia melalak lebih baik cepat sampai dari dengar dia melalak),ahahahha ............... jom jom tengok gamba curi ni..


Model semak...... idea ica bestkan.

mentang2 aku besar dia suh duk belakang sekali memanglah......


lawakan model2 ni............nicola ftiennn

bodo siti ahahaha............

HOT.....ahahah



mek ecah cakap aku tengah nyanyi lagu ziana zain.........

Ni kali ke 2 kot semput......







siapalah yang nak datang meminang aku ni.....


pasangan paling hot abad ini..sembilu 14.......




pengalaman manis masa naik broga ni ialah mek ecah meluncur guna perot sangat cute!!!!!! lepastu nicola fetieennnnnn muntah sebab terlampau exited nak bersenam naik broga and terlampau hot kan..ahahahha....sally ada kenangan terindah kat atas broga tu lompat dengan gagahnya tiba2 ahahahhaha malulahhhh!.........ica yang sakit perut dan paham2 jelah.....hihih............memang klakar la naik broga kali ni esok2 kita pergi lagi yeh kawan2......ok bye.












No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam