Friday, February 25, 2011

Menakutkan aku lah tu.

Cerita kelakar hari ni.....

tengah2 aku blogging ni hah dan sambil2 berfacebook adalah kawan aku bagi link ni http://www.facebook.com/notes/sarawak/kisah-benar-seram-seksyen-2-depan-wetworld/180459711993219 aku pun mamai2 pergilah baca tiba2!!!!!!!!!!!! TERBELIAK MATA ....loh!!!!!!! cerita HANTU ke ????? aku ni dah la jenis penakut teramat.

macam nilah aku tutup muke...
dalam hati ($%@#$@#$) memang lah kan...eeeee......... tapi yang kelakarnya baca lagi ni ahahha...... bila sampai part climax tu ........terus aku berlari tekan suis LAMPU.....wahahahhahahhahahahhahahha gila loser jugak aku ni kan......(takut geng) ........masa aku berlari2 bukak lampu mak aku tenngah tengok tv masa tu and mak bertanya "kau kenapa " selamba aku jawab "kawan orang bagi link seram mak " .....ahahhahahha mak aku memang tahu aku pengecut dari kecik lagi ,boleh pulak mak aku bantai gelakkan aku "MAK NIHHHHHHHHHH" ........... ahahhaha .

muka aku bila malu macam nilah cute kan......

Lantaklah ahha.....honestly aku memang penakut dari kecil lagi ,mak aku kata sebab aku lahir siang tu sebab penakut ?????? ahahhaha kelakar tapi mybe kot .....mana taknya aku kalau duduk sorang2 kat rumah tengoklah kejap lagi tak senang duduk ahahha........malulah nak cerita ......MALU!!!!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Soley soley

*PROMOTE*

iluvislam